۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۴۰۳۶۰
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا:

وجود دولت کارآمد در گرو تشکیل مجلسی قوی است | مردم دشمن را ناکام می گذارند

وجود دولت کارآمد در گرو تشکیل مجلسی قوی است | مردم دشمن را ناکام می گذارند
نماینده خبرگان با بیان اینکه انتخاب اصلح به منزله واگذاری امانت به اهلش است، گفت: حضور پرشور و انتخاب نمایندگان اصلح دو وظیفه مهم ما در عرصه انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی حاکی از علاقه آنها نسبت به تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات به مثابه توجه مردم به عاقبت کشور و آینده نظام است، اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق های رأی سلامت انتخابات را تضمین و دشمنان را از این که بتوانند علاقه مردم را نسبت به انقلاب و نظام کاهش دهند، مأیوس می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به اینکه مردم با حضور پای صندوق های رأی علاقه مندی خود را به انقلاب نشان می دهند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نشانگر حساسیت و توجه ویژه آنها نسبت به انقلاب و آینده کشور است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به پروژه تحریم انتخابات از سوی دشمن تأکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی و دغدغه آنها نسبت به انتخابات نشان می دهد وعده ها و توطئه های توخالی دشمن محکوم به شکست بوده و اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه مردم همواره علیرغم مشکلات موجود در کشور به نظام و رهبر معظم انقلاب علاقه مند هستند و هیچگاه عرصه را خالی نخواهند کرد، گفت: امروز باید بدانیم که حضور پرشور و انتخاب نمایندگان اصلح دو وظیفه مهم ما در عرصه انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا» خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح به منزله واگذاری امانت به اهلش است؛ ما باید شایسته ترین ها را انتخاب کنیم و از این طریق آینده ای روشن برای انقلاب خود رقم بزنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو انتخاب شایسته و اصلح است، ابراز کرد: اگر افراد شایسته انتخاب شوند، بی شک مشکلات جامعه حل خواهد شد، اما اگر افراد شایسته انتخاب نشوند، نه تنها مشکلی حل نمی شود، بلکه روز به روز بر مشکلات افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید افراد کاردان، قوی، متعهد و صالح را برای مجلس انتخاب کنیم، عنوان کرد: می دانیم که دولت از دل مجلس بیرون می آید، بنابراین اگر نمایندگان شایسته انتخاب شوند، شاهد مسؤولان و دولت شایسته ای نیز خواهیم بود؛ اگر بخواهیم دولت قوی و کارآمدی داشته باشیم، باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل دهیم./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حسین ثالث موید
ارسال نظرات